Welkom op mijn reisblog!

20 april 2018

1. Reislogger:
    20 april 2018
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Jan van den Beukel:
    Succes Thomas in Costa Rica
  3. Michelle:
    25 april 2018
    Ben trots op je. Veel S6 en maak er een onvergetelijke stage van. Ik ga je stiekem wel missen. 😉😏 Groetjes je liefste zus.
  4. Jim:
    25 april 2018
    Thomas succes met je geweldige stage. Geniet van de reis en maak de stage tot een succes. Ik ben erg benieuwd naar je ervaringen en de foto's uit Costa Rica.
  5. Peter:
    25 april 2018
    Thomas, je hebt een heel mooi stageland gevonden. Ik heb twee keer geprobeerd om daar te komen. Mij is het niet gelukt. Succes met je stage. Je kan het!
  6. Corry:
    25 april 2018
    Thomas, heel veel succes met je stage!
  7. Manodj:
    26 april 2018
    Beste Toekan,

Is het goed als ik je linkje op facebookpagina van watermanagement zet. Indien dit niet goed is haal ik het werk Succes.
  8. Trudy biesta:
    26 april 2018
    He thomas,

weer een land waar je oom niet is geweest.
    Leuk hoor en spannend zo'n stage in het buitenland. Geniet ervan en heel veel succes!!!

je " allerliefste" tante
  9. Oma JO:
    27 april 2018
    heel veel succes gewenst. maak er een mooie tijd van. Pas goed op jezelf. een mooie tijd om zelfstandig te worden.
  10. Nico, Thea en de meiden:
    27 april 2018
    Heel veel succes met je stage in Costa Rica en geniet er van!
  11. Nel Vermeer:
    27 april 2018
    Veel succes met je stage in Costa Rica Thomas. Hoop dat het een onvergetelijke ervaring wordt!
  12. De Moortjes:
    23 mei 2018
    Ha Thomas, leuk dat we je kunnen volgen! Veel succes daar. Groetjes van ons allemaal.